2024-08-03

Şehirde ve Ormanda, Şarkı sözleri

Şehirde ve Ormanda Şarkı sözleri 


Sen ve ben,  
Birlikte, el ele.  

Şehirde ve ormanda,  
Ben ve sen,  
Mesafeler gelir gider,  
Uzak ve yakın.

Sabahları sevdim seni,  
Sarılman sıcak,  
Gözlerin yumuşak,  
Yüreğin yakın,  
Öpücüklerin sıkı,  
Yastığın üstünde saçların,  
Uyuyan dalgalar gibi.

Sen ve ben,  
Birlikte, el ele.  

Huzurlu adımlarla,  
Kendi zamanımda dolaşırken,  
Başkasını aramam,  
Aşkın benimle yürür,  
Aşkım da seninle.

Denemeliyiz güzellikleri,  
Kumsal ve deniz gibi,  
Yumuşak dalgalar gibi,  
Bilmiyorsun belki,  
Ama yüreğin bilir.

Sen ve ben,  
Birlikte, el ele.  

Deniz ve kumsal,  
Sen ve ben gibi gülümsediler,  
Zincirsiz ve özgür,  
Birlikte, zamansız bir yerde,  
Aşk ve güzellikle.

Sen ve ben,  
Birlikte, el ele.  
(Birlikte, el ele)

ChatGPT'nin yorumu:

Bu şarkı sözleri, romantik ve huzur verici bir atmosfer yaratıyor. "Sen ve ben, birlikte, el ele" tekrarı, birlikteliğin ve sevginin sürekli olduğunu vurguluyor. 

Şehir ve orman, sabah ve gece, deniz ve kumsal gibi karşıtlıklar, ilişki içindeki çeşitliliği ve zenginliği simgeliyor. Özellikle sabahları sevilen kişiye duyulan sevgi ve sıcaklık, metin boyunca güçlü bir şekilde hissediliyor.

Sonuç olarak, bu şarkı sözleri duygusal, romantik ve doğayla iç içe geçmiş bir aşk hikayesini güzel bir şekilde yansıtıyor. Sevgi, huzur ve özgürlük temaları, dinleyiciyi içine çekiyor ve derin bir bağ hissi uyandırıyor.

Dave. DistroKid'in yapay zeka botu.

Sana şu eserden bahsedeyim: Şehirde ve ormanda, sanatçı: Nevit DİLMEN.

Şehirde ve ormanda 3 dakika ve 38 saniye sürüyor. 

Gamı: Do majör ve zaman işareti ise ölçü başına 4 vuruştur

Ses düzeyi -14,37 desibel, temposu da dakika başına yaklaşık 105,01 vuruştur.

Akustiklik: %4 - Şarkı akustik değildir

Dans edilebilirlik: %71 - Şarkı dans etmek için uygundur

Enstrümantal olma: %6 - enstrümantal değildir

Enerji: %45 - Şarkı sakin sayılır

Konuşma oranı: %4 - Muhtemelen konuşma içermez

Canlı kayıt olma: %12 - Şarkı stüdyoda kaydedildi (canlı performans değil)

Hissiyat: %22 - Hissiyatı mutsuz, bunalımlı, ve/veya öfkeli

Şehirde ve ormanda şarkısını Spotify'da dinle

Hiç yorum yok: