2024-06-14

Akrostiş Müzik, Ben Sana Söyledim


Sözleri anlamsız olan ama ritmik nitelik taşıyan bir şey arıyordum eski bir kitapta bu dizeleri buldum. 

Yapay zeka ile şarkı olursa nasıl olur diye düşündüm. Sonuç aşağıda. 

Akrostiş in baş harflerini birleştirince ben sana söyledim çıkıyor. 

Ezberlemesi imkansız,  dans etmesi kolay bir elektronik müzik. 

1. ÖRNEK

belibülâ bembillülâ bepbüp elilülâ.
embillülâ epüр.
nelinülâ nembillülâ nepnüp.

selisülâ sembillülâ sepsüp.
aliüla ambillülâ apup.
nelinülâ nembillülâ nepnüр.
aliüla ambillülâ apup

selisülâ sembillülâ sepsüp.
ölüüla ömbüllüle öpüp.
yeliyüla yembillüla yepyüp.
elilühâ lembillülâ leplüp.
eliülâ embillülâ epüp.
delidülâ dembillülâ depdüp.
iliülâ imbillülâ ipüp.
melimülà membillülâ meрmüр.

🔗 https://suno.com/song/db7764c2-67ee-4647-85da-843ce5e88da6

Listen to Ben sana söyledim 1a Akrostiş by nevitdilmen on #SoundCloud

2. ÖRNEK

bebeyle berebürede bembüreyle bep büp. 
eeyle ereürede embüreyle epüp. 
neneyle, nerenürede nembüreyle nepnüp. 

seseyle seresürede sembüreyle sepsüp. 
aayla araurada amburayla apup.
neyeyle nerenürede nembüreyle nepnüp. 
aayla araurada amburayla арuр.

seseyle seresürede sembüreyle sepsüp. 
ööyle öreürede ömbüreyle öpüp. 
yeyeyle yereyürede yembüreyle yepyüp. 
leleyle lerelürede lembüreyle leplüp. 
eeyle ereürede embüreyle epüp.
dedeyle deredürede dembüreyle depdüp. 
İyle ireürede imbireyle ipüр. 
memeyle meremürede membüreyle mepmüр.




Hiç yorum yok: