2024-03-01

Yeni Bir Gün

Mutlu Bir Gün

Bir zamanlar, çok uzak bir ülkede bir kız yaşardı. Adı Günüşen'di. Günüşen, hayatının sıkıcı, zor ve anlamsız olduğunu düşünürdü.

Bir gün, Günüşen'in odasına bir peri 🧚‍♀️ geldi. Adı Melek'ti. Melek, Günüşen'in hayatını değiştirmek için geldiğini söyledi. Günüşen, bunu duyunca çok şaşırdı. Perilerin gerçek olduğuna inanmazdı. Melek, Günüşen'e bir kitap verdi. Kitabın adı "Bir Gün"dü. Melek, Günüşen'e kitabı okumasını ve içinde yazanları düşünmesi ve yapmasının ona iyi geleceğine söyledi. Sonra, geldiği gibi gizemli bir şekilde gitti.

Günüşen, merakla kitabı açtı. Kitapta şöyle yazıyordu:

Bir Gün 

Hayatını olumlu düşünme ve olumlu yaşama ile değiştir.

Sabah.

Minnettarlık: Uyandığında, hayatında minnettar olduğun üç şeyi düşün.

Mesela, sağlıklı olduğun, sevgi dolu bir ailen olduğu, güzel bir gün olduğu gibi.

Bu şeyleri yüksek sesle söyle.

"Bugün, sağlıklı olduğum için minnettarım.

Bugün, sevgi dolu bir ailem olduğu için minnettarım.

Bugün, güzel bir gün olduğu için minnettarım."

Olumlamalar: Minnettarlık duygusunu hissettikten sonra, kendine olumlu şeyler söyle.

Mesela, güçlü, akıllı, güzel, başarılı, mutlu olduğun gibi.

Bu şeyleri yüksek sesle söyle.

"Bugün, güçlüyüm.

Bugün, akıllıyım.

Bugün, güzelim.

Bugün, başarılıyım.

Bugün, mutluyum."

Bugün şunu seçiyorum: Kendi kendine konuşma ve günü bgörselleştirme:

Olumlamaları yaptıktan sonra, bugün nasıl bir gün geçirmek istediğini kendine söyle.

Mesela, bugün okulda iyi not almak, arkadaşlarımla eğlenmek, yeni bir şey öğrenmek, hobilerime zaman ayırmak istiyorum gibi.

Bu şeyleri yüksek sesle söyle.

"Bugün, okulda iyi not almayı seçiyorum.

Bugün, arkadaşlarımla eğlenmeyi seçiyorum.

Bugün, yeni bir şey öğrenmeyi seçiyorum.

Bugün, hobilerime zaman ayırmayı seçiyorum."

Sonra, bu şeyleri gerçekleşmiş gibi hayalinde görselleştir.

Gözlerini kapat ve hayalinde bu şeyleri yaparken kendini gör.

Nasıl hissettiğini, ne duyduğunu, ne gördüğünü düşün.

Bu görselleştirmeyi birkaç dakika yap.

Akşam,

Başarıları kutlama: Günün sonunda, ulaştığın başarıları kutla.

Mesela, okulda iyi not aldığın için, arkadaşlarınızla eğlendiğin için, yeni bir şey öğrendiğin için, hobilerine zaman ayırdığın için, gibi.

Kendini yüksek sesle kutla.

"Bugün, okulda iyi not aldım.
Bugün, arkadaşlarımla eğlendim.
Bugün, yeni bir şey öğrendim.
Bugün, hobilerime zaman ayırdım."

Bu başarılar için kendini öv ve tebrik et.

Güzel bir uyku: Başarılarını kutladıktan sonra, güzel bir uyku çekmek için kendini hazırla.

Yatağına gir ve rahatla. Nefesine odaklan. Yavaş ve derin nefes al.

Vücudunun her yerini gevşet.

Kendine iyi geceler dile ve uykuya dal.

Yarını Planlama: Uykuya dalmadan önce, yarın nasıl bir gün geçirmek istediğini düşün.

Bu kitabı her gün oku ve içinde yazanları elinden geldikçe yap.

Böylece, hayatında olumlu düşünme ve olumlu yaşama alışkanlığının etkisini hissedeceksin.

Hayatında gerçek mucizeler olmaya başlayacak.

Mutlu, başarılı ve sevgi dolu bir hayat seni bekliyor.

Unutma, hayatının yazarı sensin.

Hayatınızı istediğin gibi yazabilirsin.

Evet, Haydi Şimdi, Başla!

İşte, karşında yeni Bir Gün 😊

Hiç yorum yok: