2015-04-27

Soru - cevap


  • Yılın kitabı: Decision book
  • Yılın şarkısı: Eskisi gibi takip etmiyorum.
  • Son aylarda beğendiğim film: Citizenfour
  • Son aylarda en beğendiğim giyim parçası: M&S çoraplarım.
  • En iyi sevişme: Ben bilmem, anayasa mahkemesi bilir. 
  • En önemli şahıs: İD
  • En sevimsiz şahıs: AJ
  • Özür dileyeceğim kişi: PD
  • Ayrıldığım kişi: SL
  • İhmal ettiğim insan: PD
  • Beni ihmal eden insan: çok, apatikler, anerjikler...
  • Kötü argüman:



  • Geçen yıl en çok gördüğüm arkadaşım: YB
  • Bana ilham veren: Massimo Banzi
  • Hayatımı değiştiren: 1979
  • Aldığım en iyi hediye: Seramik fotoğraf makinesi
  • En pahalı alım: Çocuğun lisesi.
  • En iyi tatil: Maldivler
  • (İşte) Başarma hissi: Erken tanı
  • En kötü hayal kırıklığı: Dunning Kruger yöneticiler.
  • Geçen seneye göre daha mı çok daha mı az kazandım? : Aynı
  • Başardığım bir plan: MPU6050 hareket sensörü ile iki eksen servo motor kontrolu.


  • Geçen sene kaç gün hasta oldum? Sıfır
  • Yılın sorusu: İnsanlar neden böyle?
  • Yeni öğrendiğim: Çok
  • Unuttuğum: Çok
  • Beni harekete geçiren politik olay: Yok
  • Yılın politik partisi: Hiç biri diye bir şık var mı?
  • Yılın alıntısı: "Gençlere İnternette Gördükleri Her Alıntıya İnanmamaları Gerektiği Öğretilmeli" Abraham Lincoln
  • Benim kelimem: Dayan
  • Yılın şarabı: Şili şarapları
  • Beni şaşırtan: "Ekmek için Ekmeloğlu"
  • En zor karar: Zordu ama, kısmen işe yaradı, diyorum... 
  • Yaptıktan sonra pişman olduğum bir şey: Atarlı olmak
  • Yaptıktan sonra pişman olmadığım bir şey: Kendimi ifade etmek
  • Bu yıl en iyi yılım mıydı? Hayır
  • Neden mi? Çocukluğun yerini alan bir yıl olmadı daha... 

Hiç yorum yok: